tisdag

hej!
det är tätt mellan inläggen här minsan! dock finns de andra vettigare saker jag ägnar min tid åt så att.  har iaf insett att det är mindre än 1 månad till jag fyller 18 år! helt sjukt. vet inte vad jag skall önska mig, känns ännu sjukare.. älskling fyller år nästa fredag, mycket tårtkalas på en gång! men hans present får ni vänta med att veta! bra ären vartfall!

Idag har jag haft friluftsdag, spelade curling. Såg ut som nå töntar där på isen, hahaha, de borde faktist provas om ni inte har gjort det, roligare än vad det ser ut på teven.



Jo, tror kära familjen gör efterätt nu, så ska ta min kära samhällsbok och lite gottgott och plugga inför provet imorgon... att man kan ha så många prov som vi har är ju sjukt... det var btw, -27 grader imorse, behöver kankse inte kommenteras..
vill ha sommar

2010-02-24 @ 19:40:44 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv