tisdag

Hola!
Idag när jag vaknade hade jag världens värsta huvudverk, har nog aldrig varit med om nån värre, tog en alvedon och sov en timme till. skulle egentligen varit hemma men var tvungen att åka in till stan för att spela in vår spanksa film! den filmen lär bli roligt att se resultatet:P haha! ingen oscar kankse? kom hem precis, skall vara på soc kl 3, skall på möte om att bli kontakt person, skall bli intressant och se vad dem säger! (: egentligen borde jag krypa ner under täcket och se en film och bara tycka synd om mig själv och krya på mig, men det får jag ta efteråt!

borde sätta mig ner och göra mina 8 uppgifter som jag skall göra idag enligt min och julias matteplanering!  pusspuss!




söt+sötare+sötast=vi

snygg+snyggare+snyggast=nicklas

2010-02-16 @ 13:25:24 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv