:)

Hej, helgen är nu slut, dock är min lite förlängd eftersom jag har återläsningsdag idag, vilket betyder att mitt matte prov blev framskjutet ( och typ räddade mitt liv ) och att jag sitter hemma bänkandes framför datorn för att skriva på min uppsats :)

sitter ihopkurad under täcket i nicklas myströja... man får vara lite småbusig då han är borta (a) Har ett stort sår just ovanför överläppen... att jag alllltid lyckas med sånt... aah, kanske kommer med några newws senare. nu blire pluggis, neerd

skickar pussen till nicklas som sprang som en galning ute i kylan i morse till bussen. pusss världens bästa bästa ♥

2010-01-18 @ 10:07:03 Allmänt

Kommentarer

Postat av: Petra

jag tycker om dig :D

2010-01-19 @ 20:46:33 -


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv