hehe

HEJ!
kom precis nyss hem till Timrå! tiden sedan jag sprang som en tönt till bussen har varit superduper! gick på stan där jag köpte masssssa superfynd, käkade och åkte hem till petra! Därspenderades kvällen med henne, anna, sandra och maria, massa mys, prat, ätande, ännu mera prat och ännu mera praaaat. supermys. sov där och vaknade idag, inte fullt lika utvilad som jag ville men dock lite (y)  Tack för treevligt :)

åkte sedan bussen för att möta Nicklas men slutade med att jag hann gå hem till honom, värmde mig därinne i den -20gradiga kylan och åkte därifrån lite senare än planerat(a), vi tänkte ner på stan för att gå på mq å kika in rean men när vi  kom dit just innan 5 så var det stängt... helvetes skit tänkte man och kännde hur tårkanalen nästa började fyllas av att lusten flög ur en, haha nej men det var lite surt. vi dämpade våra (mina mest kanke??) känslor med att gå på ica och köpa chips dipp och choklad... ja, det ska jag tillbringa kvällen med, haha..

såhär ser jag ut just nu!! nyaa sypersnygga örhängen - Indiska 50 kr och tröjan den är ny den med- Vero Moda 90kr.


Måste berätta om mitt superduper köp också! I jul så fick jag ett par byxor från Bikbok ( jaa de som kissie pratar om så mycket) iaf så fick jag ett par sånna och de nya vart mina favorit jeans, ap sköna. Iaf eftersom butiken har gått i konka så tänkte jag kika förbi och se om jag kunde göra ett fynd på dessa byxor, OCH JÄKLANS!!! -- jag fick 3 par av samma modell men i olika färger för 99 rikstaler tillsammans!!!!!!!! det måste varit det bästa klippet jag någonsin gjort!
puss på er

2010-01-06 @ 18:05:29 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv