hejhopp

hallo!! sitter för tillfället i min rosa säng och tänkte skriva på min uppsats som ska vara inne efter lovet, skall handla om en konflikt i Eu.. inte det roligaste ämnet enligt min mening dårå, jag har valt konflikten om Turkiet skall få bli medlem i Eu. kändes som nått av det lättaste iaf. Några egna erfarenheter eller tips tas gärna emot!!

Har bott på Majorsgatan sen jag kom hem från fjällen, men igår så åkte jag och älsklingen hem hit till Timrå. Åkte skridskor med min lilla syster, Nicklas, Kalle och Frida igår kväll på gärdet. Det var trevligt :) men vi ses, måste börja någongång, för efter ett tag måste pluggandet gå över i matte-plugg!! :s
pusssen

så här ser en vanlig morgon ut i mitt liv! ;)



2010-01-04 @ 14:28:04 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv