soon to the city

hej om en dryg halvtimme ska jag in till stan och möta upp swamps, ska bli kulkulkul! ;) ska kolla runt lite på stan om det finns något roligt och spendera lite pengar på att äta mat! förmodligen någon fet-mat, OM jag skulle känna oss rätt ;) Efterdet skall vi hem till Pet och med mys, nagelvård, ansikts vård, skvaller och ännu meera mat.
Men nu har jag brottom, för ser ut såhära RIGHT NOW!! ;) måste ju springa till bussen om 30 min! See you later!

sofie sitter i sin rosa morgonrock i sängen!!

2010-01-05 @ 12:33:30 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv