5:e mars

Idag är det ingen vanlig dag, idag är det nicklas födelsedag hurra hurra hurra!!

Hej!
Sitter just nu uppe i min stuga i fjällen!! det jag så länge längtat till har hänt, när nicklas kom hem från jobbet igår så hade jag packat alla kläder, mat och skidor och gjort iordning bilen för att åka till fjälls, vilket överaskning! nicklas vart glad! :) Vi ska nu ut och åka skoter och mysa, strålande sol, men dock lite kallt! men fint är det!
Här är lite bilder från imorse när jag kom in med tårta och sjöng för älskling :)







GRATTIS ÄLSKLING PÅ 20ÅRS DAGEN!!!<3

2010-03-05 @ 10:36:32 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv