fredag

Hej!

Tårttime!
eller iaf börja baka maräng-botten time!

Jag undrar hur det skall gå när sofie försöker vara seriös bagare.. jag borde nog knäppa kort på skapelsen.
menyn jag har bestämmt mig för ikväll blir :
Förrätt.
minipizzor med salami, ananas, champinjoner, skinka o.s.v
Varmrätt.
Ugnsstekt potatis och rotfrukter tillsammans med kyckling m. bacon. Fetaost sallad och bea.
Efterätt.
Egenbakad hallon-kiwi-choklad maräng tårta.

tårtan hittade jag receptet till i boken jag fick av grannarna igår! - en riktig toppen bok faktist!
Fick ett presentkort på 200kr på kicks ockå - jag måste ha varit snäll iår! Tack

Puss & kram! Lär ju bli lite bilder från ikväll om jag orkar flytta ärslet för att leta reda på den! :-*

jag har svårt att tro att tårtan skall bli godare än världens godaste rosa-hjärt tårta! Men det återstå väll att se!!

2010-03-26 @ 11:35:13 Allmänt

Kommentarer

Postat av: Micaela Espinoza

hahaha!!Det var roliga tider de, ja de måste vi verkligen!!! komsi kom!

Åhh maaaat, fan hade jag kunnat så hade jag åkt :(

2010-03-27 @ 00:22:53 - URL: http://espinozans.blogg.se/

Postat av: Cia

Nej du, den tårtan var verkligen gudomligt god! När ni kommer hit så måste vi göra en sån:D

2010-03-27 @ 18:46:26 -


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv