tisdag

Hej!
Gud vad skönt det är med lov! Har tillbringat gårdagen med min kära syster på birsta, hittade två tröjor som jag skall önska mig tills jag fyller år. Ja, jag tror ni får se dem när (om) jag får dem! köpte en snygg väska igår, annars tillbringade vi bara lunchen på thai-restaurangen. Köpte några prylar till Nicklas och håtfärg till mig. på kvällen var Jill och Linda här och kollade på hyrfilm, färgade hår och åt gott! :)
brunthår idag



funderar på att köpa en till mörkbrun färg och färga underhåret, det skulle nog bli jäklit snyggt!  Idag har jag bara tillbringat dagen till städningens ära, min garderob som varit förliten har jag bytt ut mot hyllor som jag har börjat att fylla med kläder.

ah, inte klar som ni ser ;) haha
pusss

2010-03-09 @ 14:37:10 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv